Glaskompagniet ApS
Vestergade 45
5970 Ærøskøbing
Tlf.: (+45) 22 98 03 24
E-mail: info@virona.dk
CVR: 39449633

Betaling

Virona modtager onlinebetalinger med Visa/Dankort, Visa, Mastercard, American Express, Maestro, Apple Pay, ViaBill og MobilePay.

Beløbet vil først blive trukket på din konto, når pakken er sendt fra vores lager.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms og eksklusiv leveringsomkostninger. Vironas priser i danske kroner (DKK).

Virona benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Vironas egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Levering

Når du handler hos Virona, bestræber vi os på at sende din pakke inden for 24 timer. Leveringstiden er mellem 1-5 dage.

Vi bruger dao til at sende din pakke. Dao leverer hver dag, hele året rundt - også helligdage og weekender. Ved betaling kan du enten vælge at få den sendt til en nærtliggende pakkeshop eller til din hoveddør. 

Vi tilbyder fri fragt, når du køber for over 499,- til en pakkeshop nær dig.

Vil du have leveret din pakke direkte til din adresse, tilbyder vi levering med omdeling for en fast lav pris på 39 DKK.

Ved levering til pakkeshop, kan du ved betaling vælge, hvor du vil have din pakke leveret. Er pakkeshoppen fyldt, bliver den leveret til den nærmeste ledige pakkeshop.

Fortrydelsesret

Når du handler hos Virona, har du hele 100 dages returret med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

De 100 dages periode starter den dag, du modtager din ordre.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Vil du gerne returnere din ordre, skal du meddele os det seneste 100 dage efter ordren er modtaget. Vi skal have modtaget pakken seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Ønsker du at gøre brug af din fortrydelsesret, skal du sende en mail til info@virona.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret. Du kan også benytte vores returportal, som du finder lige her.

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde, som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Virona at vurdere varens stand.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Virona i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses en måned som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
 Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Virona dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang. Reklamationer modtages ikke, hvis disse er sendt på efterkrav.

Reklamationer sendes til vores lager:

Glaskompagniet ApS
Vestergade 45
5970 Ærøskøbing

Kunde- & privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med Glaskompagniet ApS, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Glaskompagniet ApS og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for Glaskompagniet ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i Glaskompagniet ApS er: Hanne Vilhelmsen

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Glaskompagniet ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@virona.dk.

Cookies
På virona.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen her.

Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på virona.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Glaskompagniet ApS' hjemmeside.

Klagemuligheder

Vi anbefaler altid, at du kontakter os, inden du sender en klage afsted til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen. Vi er altid åbne overfor at hjælpe dig og imødekomme de problemer, du skulle have.

Klager over produkter kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Ved klage skal vores email adresse angives: info@virona.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.